Projektvezető - lakófejlesztések

Projektvezető - lakófejlesztések

Keressük új csapattagunkat Projektvezető - lakófejlesztések pozícióba. 

 

Amiért érdemes nálunk dolgozni: 
•    szakmai kihívásokkal teli munkakör, izgalmas feladatok várnak rád;
•    együttműködő, támogató, fiatalos csapat vesz körbe;
•    nálunk vezetőink ajtaja mindig nyitva áll, bátran tudsz hozzájuk fordulni;
•    magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda;
•    közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört. 

 

Feladataid lesznek:


Előkészítés:
•    a fejlesztési koncepció kidolgozásának koordinálása (építészeti, funkcionális, marketing, sales);
•    a projektterv elkészítése és folyamatos aktualizálása, a projektterv részeként a projekt költségvetés kidolgozása és betartása, az értékesítési és marketing terv elkészíttetetése, jóváhagyatása és végrehajtatása, valamint a marketing, sales és service terület munkájának folyamatos támogatása;
•    tervezési folyamatban a sales, marketing, service és jogi szempontok figyelembevétele, folyamatos egyeztetés a területekkel. Vevői Műszaki Tájékoztató elkészítése. Közösségi területek és funkciók megtervezése a Service területtel közösen;
•    az egyes társasházak előzetes alapítása érdekében a jogi tanácsadó munkájának támogatása. Az alapító okirat elkészítéséhez szükséges tervek, helyiségkönyv határidőben történő megrendelése érdekében megbízás adása a kiválasztott földmérőnek, intenzív kapcsolattartás a földmérővel;
•    pénzügyi osztály támogatása a tervezési és forecast feladatokban, valamint a bankhitel lehívásához szükséges valamennyi információ megadása és összegyűjtése a zéró riport összeállításához. Pénzügyi és műszaki ütemterv összeállítása;
•    megbízás adása a kiválasztott tervezőnek, intenzív kapcsolattartás a tervezővel, az elkészült terv véleményezése;
•    közreműködés a fővállalkozóval/kivitelezőkkel/vállalkozókkal való szerződéskötésben;
•    javaslattétel a projekt szerződéses és elszámolási rendszerére. A szerződések előkészítése, nyomon követése. Társ projektvezetőkkel való egyeztetés nagyobb csomagok tendereztetésének elérése érdekében;
•    a Műszaki Előkészítő tevékenységének irányítása és koordinálása;
•    bizonyos kivitelezési összeg alatt az ajánlati tárgyalások vezetése, a szükséges engedélyek beszerzése, egyeztetés a közmű cégekkel, szerződéskötés.

 

Kivitelezés:
•    a projekt teljes körű koordinációja, valamennyi részfolyamat összefogása;
•    a fővállalkozási szerződésben előírt beruházói közreműködés szervezése és irányítása, a fővállalkozói munkamegrendelések aláírása;
•    részvétel a helyszíni ellenőrzéseken és kooperációkon, a menet közben szükségessé váló beruházói döntéseket meghozatala;
•    heti rendszerességgel beszámolás a projekt állásáról a projektértekezleten, valamint a projekt előrehaladási rendszer napi szinten történő frissen tartásával;
•    felkészülés a projekt tagok írásbeli jelentései alapján, és a projektértekezletek tematikus vezetése, a jegyzőkönyv jóváhagyása, illetve részvétel az egyéb egyeztetéseken;
•    a projekt szerződés szerinti elszámolási folyamatainak irányítása és felügyelete, a számlák ellenjegyzése a Műszaki vezető elfogadott teljesítés igazolása alapján;
•    adatszolgáltatás a kontrolling, alapkezelő és a pénzügy részére, részvétel a havi kontrollingon, hitellehívások támogatása havi szinten a banki műszaki ellenőr és pénzügy irányába, havi készültségi jelentés összeállítása Pénzügyi és műszaki ütemterv folyamatos aktualizálása;
•    a projekttel kapcsolatos menet közbeni változási igények előterjesztése, kezelése és lebonyolítása, a pótmunkák megrendelésének jóváhagyása;
•    részvétel a vevői tárgyalásokon, vitás kérdések esetén jogi terület támogatása, ilyen ügyek folyamatos irányítása a megoldás/megegyezés pillanatáig;
•    vevői kérdések késedelem nélküli megválaszolásának ellenőrzése, felügyelete és támogatása, vevőkkel kapcsolatos műszaki tartalom változások felügyelete;
•    kiértesítésekhez szükséges információszolgáltatás a folyamatszervezési csoport felé (határidő hosszabbítások, használatbavételi engedély, társasházalapítás);
•    közreműködés az ügyfél hitelezési dokumentációs anyag összeállításában;
•    projektben megvalósuló okosotthon funkciók vállalkozóval történő letárgyalása, ajánlatok kidolgozásában, összeállításában való részvétel;
•    konyha -és beépített bútor megrendelések egyeztetésének elősegítése, Vevői megrendeléstől számítva a vállalkozói megrendelés/bútorszerelés/ /fizetés/átadás-átvétel komplett lebonyolítása;
•    az üzemeltető koordinálása, karbantartási és közüzemi szerződések megkötése, cedálása a társasházra, társasház megalakulását követően a továbbszámlázandó számlák kezelése;
•    Számlák határidőn belüli utalásának felügyelete, hibás és/vagy hiányos számlák, kísérő iratok javíttatása a vállalkozóval;
•    Az épület használatbavételi engedélyezési eljárásának teljeskörű irányítása, kormányhivatallal jó kapcsolat kialakítása, ápolása;
•    Az egyes társasházak létrehozása érdekében a jogi tanácsadó munkájának támogatása, különös tekintettel a társasház bejegyzésének alapjául szolgáló alapító okirat, továbbá a szervezeti-működési szabályzat elkészítésére, az alapító okirat elkészítéséhez szükséges alaprajzok, vázrajzok határidőben történő megrendelése érdekében megbízás adása a kiválasztott földmérőnek, intenzív kapcsolattartás a földmérővel;
•    kivitelezővel kapcsolatos problémák folyamatos kezelése, kivitelezővel szembeni megrendelői garanciális igények felmérése és továbbítása, hivatalos felszólítás küldése a jogi területtel egyeztetve, helyettesítő vállalkozó bevonása, bankgarancia lehívása jogi és pénzügyi területtel egyeztetve;
•    döntés a műszaki átadás-átvételről, ennek lebonyolítása, lakásátadások és hibaellenőrzések irányítása vállalkozó és megrendelő között, közösségi területek kialakításával kapcsolatban folyamatos egyeztetés a Service területtel;
•    közmű átírások koordinálása a birtokbaadásokat követően;
•    vevői garanciális ügyekben garanciális ügyintéző munkájának támogatása, kivitelezővel szembeni vevői garanciális igények felmérése és továbbítása;
•    az épület üzemeltetésre való átadása, társasházi biztosítás megkötése, alapító közgyűlés megtartása.


Projektzárás:
•    az utókalkulációs folyamatok irányítása;
•    a záró riport elkészítése.

 

Jelentkezz hozzánk, ha:
•    felsőfokú műszaki végzettséggel (építőmérnök/építész) rendelkezel, műszaki ellenőri szakképesítés előny;
•    3-5 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel;
•    speciális szakmai ismereteid vannak, kivitelezési piac ismerete;
•    angolul középszinten jól kommunikálsz;
•    felhasználói szinten kezeled az MS Office alkalmazásokat;
•    Számítógépes ismeret: MS Office alkalmazások;
•    rendelkezel B kategóriás gépjárművezetői jogosítvánnyal és vezetési tapasztalattal; 
•    precizitással teljesíted a feladataid és képes vagy a határidők betartására, könnyen alkalmazkodsz a változásokhoz;
•    feladataidat lelkiismeretesen, megbízhatóan végzed.

 

Munkavégzés helye: Budapest, IX. kerület

Jelentkezem az állásra

CV feltöltése*

Egyéb PDF feltöltése

A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező.