A WING 2022-ben is elnyerte a MagyarBrands elismerést Kiváló Üzleti Márka kategóriában
2022-11-03
A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza azokat a magyar márkákat, amelyek Magyarországon születtek, vagy alapításukban magyarok vettek részt. A program szakmai bizottsága a legmegbízhatóbb és legeredményesebb hazai márkákat értékeli, a WING idén is elnyerte a Kiváló Üzleti Márka kategóriában a legjobbnak járó díjat.
A MagyarBrands a kiváló magyar márkák versenye 2010 óta, melynek küldetése, hogy felhívja a vásárlók és az üzleti világ figyelmét a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira. A márkákat szakmai bizottság pontozza, díjazásuk három területen történik: kiváló fogyasztói, kiváló üzleti és innovatív márka kategóriában. A WING a Kiváló Üzleti Márka területen 2016 óta minden évben elnyerte a díjat. A kiválasztás során széleskörű szempontrendszernek kellett megfelelnie.
A szakmai bizottság értékelte az identitást, azaz, mennyire kötődik a márka az életünkhöz, hazánkhoz és értékeinkhez. Mindemellett megvizsgálta a reputációt, a cégcsoport hírnevét a fogyasztók és a szakemberek körében, illetve figyelembe vette a hazai márkaépítési gyakorlatát is. A szakmai bizottság által értékelt szempontok mellett a kutatási eredmények is számottevőek voltak, értékelték a tradíciót, azaz, hogy hány éve van jelen a márka a magyar piacon, illetve a megbízhatóságot is megvizsgálták: a vállalat méretét, pénzügyi eredményességét és tőkeerősségét.
A WING 1999-es alapítása óta mintegy 1,1 millió négyzetméternyi ingatlant fejlesztett Magyarországon, a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív, emellett meghatározó regionális piaci szereplő. Vezető nagyvállalatok partnereként azok nemzetközi szintű ingatlanigényére nyújt hosszú távon, fenntartható megoldást, Budapest arculatát meghatározó projekteket fejleszt.
A Kiváló Üzleti Márka elismerés egy olyan visszajelzés a WING márkájáról, amely szakmai alapon emeli ki a magyar brandek közül a legjobbak egyikeként. A MagyarBrands Program üzenete 2022-ben sem változott: kiemeli a hazai márkák teljesítményét, ezáltal pozitívan különbözteti meg azokat versenytársaiktól.